söndag 18 november 2012

Halloj!

Som ni kanske märkte var jag ingen direkt muntergök till bloggare igår!
På gårdagens morgon- långpass med Minna så bestämde sig Minna för att också köra Berlin-maran nästa år! Tillsammans skulle vi ladda och peppa varann!
Minna som var lite osäker innan på om hon skulle anmäla sig blev mer och mer sugen under vår runda och tillslut bestämde hon sig, att liksom jag, klicka in kl. 18:00 på Berlin marathons hemsida, då de 2500 platserna skulle släppas!
Det hela slutade med att Minna fick en plats, men inte jag!
Alltihop kändes bittert, för både henne och för mig...
...Och jag frossade i godis på bion igår kväll i hopp om att det skulle lätta lite på besvikelsen, väldigt logiskt, eller hur?... ;-)( Hahah... skyller på det, skulle säkert ha frossat ändå)
Men vem vet, det kanske inte är helt kört ännu! Inget give-up här inte ;-)
Idag har jag förövrigt haft en MI-inspirationsdag här hemma!
Jag har suttit och fördjupat mig i över 4 timmar och glömt bort både lunch och skippat det tilltänkta spinningpasset!
Hoppsan!
Så kan det gå när man blir uppslukad av något!
Mitt mål är att bli expert på ämnet! :-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Åh trist. Hoppas du får tag på en plats ändå!

Lina sa...

Ja!! Inte alls kul! Tack!!!