måndag 12 november 2012

En glad överraskning!

På eftermiddagen, när jag var på väg hem för att hämta väskan till spinningen så ringde Sofia. "Tjena, ska du på spinningpasset eller?!" Oooom jag blev glad!? Såklart art jag skulle! Sofia är en av mina absolut bästa kompisar och att få ett oväntat sällskap av henne på måndagens spinning såg jag som ren lyx! Det är så roligt att hon också har köpt sats-kort. Äntligen!! Efteråt väntade den obligatoriska stunden för snick-snack i bastun. Så härligt!! Det är så mysigt att basta efter träning. Man blir så varm och avslappnad! Det känns bra för kroppen! En ny hoodie från klubben myste jag sedan i resten av kvällen..


Att träna just på måndagar är något särskilt... Jag gillar att starta veckan med träning! - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

DennisD sa...

Extremt sköna Hoodies Hässelby har såhär i Novemberkylan

Lina sa...

Visst är de!! :)