onsdag 28 november 2012

Stockholm just nu.

Det är kallt, blåsigt,slaskigt, mörkt och från himlen kommer det ner det som brukar kallas för snöblandat. (ush) Jag gillar sommar och värme mer, det är ett faktum. Det är dock också ett faktum att det kommer att komma fler sådana här kyliga och slaskiga dagar. Vintern har ju faktiskt knappt börjat. Så vad ska man göra? Jo, jag ska försöka att se det positiva! Jag ska börja med att tända fler ljus hemma, julpynta lite och dricka varm glögg eller te om kvällarna. Det känns mysigt!!! Titta på denna bild nedan, som jag knäppte under en löparrunda häromdagen. Blev faktiskt lite tagen över hur vacker denna gata är. Husen längs gatan är röda med vita husknutar, bara en sådan sak! Där skulle man bo en dag!:-) Magi!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Mysigt! Jag gillar vinter, snö och kyla. Men jag gilla sommar och värme lika mycket :)

Lina sa...

Det låter bra! Håller med, det finns olika positiva aspekter! Ibland måste man påminna sig dock... som när det är 20 minus och man ska ut på långpass! :)