tisdag 20 november 2012

Hej!

Idag när jag sprang till mötesplatsen med klubben, för lite tisdags-spring, så var jag full av tankar och känslor.
Jag kände mig så där skönt positiv.  
Dagen har varit som ett långt och händelserikt äventyr och jag känner att jag är inne i en riktigt bra fas! 
Tankarna handlade om hur jag vill fortsätta att leva.
För att veta det så är jag lyhörd på vad som gör och i vilka situationer som jag känner mig inspirerad. Det är ju den bästa vägpilen!
 Jag tänker att man inte behöver stanna vid "att bli inspirerad." Utan istället låta det driva en framåt och på så vis tillåta sig själv att utvecklas till den som man verkligen är och på det sätt som man själv vill. Jag tycker att det är viktigt att tillåta, det som intresserar och inspirerar mig, att även få engagera mig. Jag vill inte kasta bort min tid på sånt som jag inte känner en inre hängivelse eller passion inför. Så idag tackar jag för den inspirerade vägpilen!
Nu är det som vanligt susseluss som gäller! I morgon ska jag till praktiken, jag har varit iväg på annat i två dagar... :-)

Inga kommentarer: