fredag 9 november 2012

Hallå!

Vilken lång och bra dag jag hade igår!
Jag var i Uppsala på en utbildning hela dagen som bland annat handlande om hjärnans funktion samt vad som styr våra beteenden. Precis sånt som intresserar mig! Jag börjar mer och mer inse att det finns vissa saker som jag skulle vilja vidareutbilda mig inom. Jag måste bara få ekonomin och tiden med på spåret! :)
Efter utbildningsdagen mötte jag upp Sofia. Vi körde ett snabbt styrkepass på Sats för att sedan traska hem till mig. Det var nämligen dags för en sleepover igen! Så otroligt mysigt! Att sitta uppe på kvällen med en av sina bästa kompisar med varsin te-kopp i handen slår mycket! Enormt mycket mysfaktor på det!

Förövrigt så känner jag att jag just nu tycker att det är rätt tråkigt att inte ha något lopp nära i sikte! Om det är något som jag taggas grymt mycket av så är det just lopp.. Jag älskar känslan av att ha något stort att träna inför. Just nu känns min träning ganska ostrukturerad och målen för 2013 känns ganska "oklara"
När jag tittar på bilder från lopp, som den nedan, så kommer pirret direkt  i magen! Jag älskar att tävla/springa lopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen känslan :-) Anmälde mig därför till Marathon de Paris för att få påbörja förberedelserna (Sthlm Marathon följer efter det). Så vad väntar du på ;-)

Lina sa...

:) Jag är oxo anmäld till sthlm.. vad roligt med Paris marathon!:) bra att ha flera lopp i sikte :)