söndag 24 juni 2012

Tillbaka i stan

...efter en riktigt härlig midsommar ute på ett mysigt landställe. Jag har ätit gott och varit i trevligt sällskap Hundarna har kunnat springa fritt och solen, ja, den har skinit! :-) Jag tycker verkligen om att komma ut på landet, jag mår bra av det känner jag. Nu är jag dock tillbaka i stan och har hunnit med både en löparrunda...  
...och ett spontant biobesök, Lucky me, som filmen hette, var en mysfilm utan dess like! Riktigt romantisk. Gillas som attan! ;-) 
 Nu är jag dock trött... jag sov  nämligen i ett tält i natt och hade överskattat temperaturen ute lite (...eller ja.. ganska mycket) ... någon form av sovkläder hade varit på sin plats o man säger så... vaknade ett par gånger och konstaterade att det var riktigt kallt trots sovsäck!!! Har lite sömn att ta igen nu med andra ord ;-) Natti natti! Hoppas ni haft det fint!

Inga kommentarer: