måndag 18 juni 2012

Hetrz sommarfest på Mellqvist kaffebar

Ikväll blev det ingen träning för min del, men lika glad är jag för det! :)
Spenderade nämligen kvällen på Mellqvist kaffebar istället där Hetrz arrangerat en sommarmusik-fest.
Där bjöds det på goda chevre´-mackor,dricka, goodiebags och på liveuppträdande av Pasadena.
Hertz har nyligen gjort en sifo-undersökning som visar att 75 % sjunger i bilen. Jag erkänner, jag avviker inte från mängden, jag älskar att sjunga i bilen! ;-) Gärna med hög musik på så att jag kan lura mig själv att jag har asgrym röst ;-)och...jag har inte ens körkort ännu, så den höga musiken elimierar även risken att jag blir avslängd :-) Ibland får jag även lust att sjunga när jag är ute och springer med hörlurarna i men det vågar jag inte riktigt. Men, jag ska erkänna att jag ibland, ibland, ibland mimar med i någon bra låt på löparrundan. Ser förmodligen riktigt töntigt ut ;-) men det går liksom inte alltid att hålla sig! En bra låt "drar liksom med en";-)
Det var så roligt att spendera den här kvällen med Sofia, en av mina absoluta bästa vänner!!!

Inga kommentarer: