måndag 4 juni 2012

ÄNTLIGEN!!!

Jag har haft en rätt tuff månad bakom mig.
Dels är det ju C-uppsatsen, som har tagit väldigt mycket tid och fokus. Det har varit en fantastisk rolig tid, utan tvekan. Att dessutom ha förmånen att få skriva uppsatsen tillsammans med en av mina bästa vänner, galet härligt. Mycket skratt som alltid! Men det har som sagt inneburit mycket jobb, även på kvällar och helger och jag har under denna tid konstant kännt mig ganska "ofri" och småstressad!
Sedan har det varit det där med benet som har gjort ont, och så usla blodvärden som bidragit till att jag känt mig rätt så trött och så nu skitont i halsen.
Vad vill jag komma fram till? Att det är synd om mig? Näe, faktiskt inte trots att jag kände mig rätt ynklig när jag låg vaken till klockan 3 i natt pga halsen och samtidigt blev stressad över vetskapen att jag bara skulle få typ 3,5 timmes sömn;-) men näääe...that´s life!
... Näe det som jag vill komma fram till är.... *trumvirvel*.....
ATT.JAG.BEHÖVER.SEMESTER.OCH.ATT.DET.ÄR.PRECIS.VAD.JAG.HAR.NU.!!!! YEY!!!!!  Jag har precis packat min lilla rygga med det viktigaste och i morgon bitti är det jag som sitter på ett plan på väg till lyan i Spanien!!! En vecka. Jag ska gå från skadad, sjuk, eländig,trött och blek till frisk, stark, utvilad, brun och fräsch! ;-) Följ förvandlingen på bloggen! ;-)
Foto: Snart på plats i mitt andra hem!

5 kommentarer:

Lisa G sa...

Ha det bäst och se till att läka ordentligt. Dåliga blodvärden? Why liksom?? Du måste vara rädd om dej! Kram

Lina sa...

Tack!!' Det ska bli jätteskönt!!!:-) kram!

Andrea sa...

TACK LINA!! Vad glad jag blev för din kommentar :) Men herregud vad ont jag har i kroppen nu.
Vad himla tråkigt att du inte kunde springa, men klokt beslut av dig att ta! Hoppas vi kan köra lite träning tillsammans i sommar? :)

ania sa...

Kos deg på ferie det fortjenner du😉

EthicSport sa...

Hej!
Vi ser att du är en träningsinriktad person. EthicSport erbjuder nu 25% rabatt på alla produkter! EthicSports kosttilskott är använda av italienska professinella idrottare och är dopingfree-testade och certifierade av det italienska hälsovårdsinstitutet. Kika in på vår hemsida om du är intresserad och köp gärna en produkt för att testa!
Mvh/EthicSport