onsdag 20 juni 2012

God morgon!

Hej på er!!! Är på väg till jobbet och solen skiner vackert på himlen, nu kanske sommarn kommer på riktigt? Den vanligtvis småsura busschauffören, som brukar sitta och svära argt och upprört för sig själv, verkar till och med nöjd och spelar glad musik. Tack för det! :-)


Jag snubblade för övrigt på detta tänkvärda budskap. Eftersom jag tycker att bra budskap ska förmedlas så delar jag med mig till er. "Om man ser en pojke i ett äppelträd ska man inte misstänka att han knycker äpplen utan istället utgå från att han tagit sig upp för att binda fast ett äpple som lossnat!" bra va? Så försöker jag leva, jag blir hellre "lurad" en gång för mycket än att tänka illa om folks handlingar en gång för mycket. När jag väl tycker illa om något så är det därför, enligt mig, troligtvis fullständigt befogat:-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: