onsdag 13 juni 2012

Vilken intensiv och trevlig dag!
Jag började dagen med en lugn löparrunda längs med Bälstaån. Trots att benet inte ännu känns hundra så var det en härlig runda och kilometrarna flög iväg. Ganska snart därefter åkte jag in till stan och lunchade med ingen mindre en min vän Santi!!! :-) Hon lämnade Sverige för 4 år sedan för Australien och först nu är hon tillbaka. Jag och Santi brukade ofta springa tillsammans förr och det var tillsammans med henne som jag anmälde mig till mitt livs första marathon, 2008. Det var så roligt att träffa henne igen och trots att det gått en massa år sedan vi sågs sist så kändes det som igår! :-)
Foto från en av våra rundor en kylig vinterdag. Jag minns att vi sprang vilse där i skogen den där gången vilket var mindre lyckat ;-) '
 Jag var sedan tvungen att utföra några ärenden innan jag åkte till skolan tillsammans med Minna och Jonna för att återigen lämna in en upplaga av C-uppsatsen.. mycket administrativt med "c-uppsats- inlämnande" hit och dit..nu ska det dock "vara över"! :-) Jag och Minna hade med oss våra yogakläder och gick sedan på sent bikramyogapass! Riktigt skönt förutom att en man stönade högt och ljudligt under hela passet...¤&()¤%##¤"# Nu ska jag hoppa i säng! Hoppas ni haft en fin dag!

Inga kommentarer: