tisdag 12 juni 2012

En slapp dag

Att resa på nätterna tar på krafterna!
06:20 gick planet från Malaga i morse. Det resulterade i att natten gick åt till att ta sig till Malaga, då lägenheten ligger ca. 25  mil därifrån. Så när jag kom hem till min lägenhet idag så bokstavligt talat slängde jag mig i sängen och sov bort ett par timmar och vaknade lagom till kvällen. Riktigt skönt!
Jag känner mig så pigg förövrigt efter den här semestern! Det känns bra att ha levt så här hälsosamt, som jag har gjort, i en hel vecka! Jag lever väl rätt hälsosamt annars också... men Maj har varit så intensiv och stressande att jag känner att det blivit lite väl många take-away-mackor och kaffekoppar och även för lite sömn för min del. Inte riktigt det som jag mår som bäst utav. I kväll har jag varit en repa nere på ICA maxi och storhandlat och tänker nu fortsätta på det hälsosamma spåret även framöver. Det är givetvis inte lätt att alltid äta bra mat till 100 % och det är absolut inte det som jag eftersträvar heller, men majoriten av den mat som jag får i mig vill jag ska innehålla sådant som är bra för min kropp.Då mår jag bra!
I kväll har jag förutom varit på ICA även gått en lång hundprommis. Det finns bra saker med att komma hem trots allt! <3 Bland annat att träffa hundarna, efter en vecka , och se den lycka som de utstrålar när de ser en... ja vad ska man säga.. det gör en lycklig!
Foto: Tim på kvällens prom!
Nu ska jag försöka mig på att sova igen, känns skumt, jag gick ju nyss upp? ...hm... får väl se hur det här ska gå egentligen...! 
;-) I morgon har jag förövrigt en lunch-date med en betydelsefull tjej i mitt löpar-liv! Ser framemot, Mucho !! ;-) 

Inga kommentarer: