tisdag 24 maj 2011

Vårruset ikväll

Ganska sent planerat bestämde sig jag och mammsen oss för att springa vårruset ikväll. Det är precis vad jag behöver just nu. Jag har kommit in in något konstigt tillstånd som jag förstått i och för sig är rätt vanligt innan ett storlopp; att man inte är så träningssugen. Visst är det knäppt egentligen, eller kanske inte? Jag tror att det beror på att hjärnan förbereder så mycket mentalt nu inför loppet att det inte finns energi kvar till träning. Jag vill egentligen bara att dagarna ska gå nu, jag vill sätta igång och fira Stockholm-maran. Träna, det kan jag ju göra hela sommaren sedan! Därför så behöver jag vårruset ikväll, mina medlöpare på våruset ska få mig att genomföra ett viktigt formtoppande pass inför maran. Utan de så kommer jag inte själv, i detta tillstånd, få upp någon vidare fart känns det som. Jag ska se till att varva upp inför och ner ordentligt efter loppet. Sedan vankas picknick a´la lchf i gröngräset, om vädret blir bättre! Detta ska bli så kul! Myskväll med finaste mamma! :)Jag och mamma nysprungna efter tjejmilen 2010

4 kommentarer:

Erica Jacobsson sa...

Hoppas det gick bra på vårruset och att du blev ännu mer taggad inför lördag =). Vi ses på fredag!!! Nu ska här laddas!!!

Desiré sa...

Tack för gratulationen! :) Lycka till på Vårruset!

Anonym sa...

snygg bild! Coolt par!

mvh// Minna

fitnesscoachen sa...

Jag är i precis samma stadie, träning är bara trist och jobbigt. Men på lördag, då hoppas jag att drivet infunnit sig igen!! :)