tisdag 3 maj 2011

Det kom ett paket...

... på posten och gissa om jag blev glad och full av förväntan när jag öppnade det och såg att det var den svenska nya upplagan av boken "born to run"!!! Christopher McDougalls internationella bästsäljare. Det råder inga tvivel om att jag definitivt kommer att slänga mig över den så fort som jag får en ledig stund över, förhoppningsvis redan ikväll, jippi! Jag kommer även att recensera boken senare här på bloggen.


Nu så ska jag få i mig lite energi inför kvällens styrketräning, fast lusten försvann lite nu...smattrande regn mot fönsterbläcket, tända ljus, skön soffa med mjukisfilt, två chihuahuor och born to run i handen kändes som en ypperlig kombination, väldigt lockande! Men det alternativet finns ju kvar även efter träningspasset och lägger man till " mör genomtränad kropp" så blir det ju faktiskt en ännu bättre kombination!:) -Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: