fredag 20 maj 2011

Jag, hypokondrisk?




... Inte alls.;) Bara lite förutseende så här en vecka kvar till Sthlm Marathon. Fast jag ska erkänna, Jag flyger typ 300 meter om någon hostar i min närhet. Jag får lätt panik i trånga utrymmen som på bussar och på tunnelbanor. Jag tvättar händerna dubbelt så ofta som vanligt. Jag frågar alla pollenallergiker som kommer i min väg " om de verkligen är säkra på att det är pollen." låtsas vara uppriktigt intresserad av hur de känner skillnaden. " Jaha...okej" ( puh) ;) Jag använder desinfektionsmedel vilket inte hör till vanligheten. (Snygga händer får man definitivt inte av denna typ av behandling) ( men det är inte händerna som tar mig fram den 28:e heller) Jag äter gurkmeja och även dessa Sportvitaminer. De är nya på Apoteketet och jag fick en burk hemskickad att prova, yey, när passar det bättre än nu?! "Vitaminer come to me!" killen råkade säga att det " kändes konstigt i halsen" i går morse.. "Vad sa du?!!! Ut(!!!)... hör av dig när du är symptomfri"
Hypokondrisk? Okej kanske lite...;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, känner igen det där men du är nog snäppet värre :) Hoppas det hjälper iaf! /Nina

Lina sa...

:) ja man har ju sett framemot detta så länge, vore grymt tråkigt om man skulle dra på sig nåt skit :)