torsdag 12 maj 2011

Drygt 2 veckor kvar...

Jag har tränat på sats ikväll och jag började känna mig så nervös över maran!


Jag har ingen direkt plan över hur jag nu ska träna de resterande 2 veckorna inför Sthlm marathon. Jag har kört ganska lugnt i veckan men det har inte varit planerat. I morgon har jag tänkt springa en längre distans, men blir det sista långpasset? Ikväll körde jag 1 timmes tuff styrketräning på gymmet... Ska jag köra några fler sånna pass? Som ni märker, jag är lite splittrad. Jag måste fundera ut en någorlunda plan. Ännu en sak på morgondagens to-do-lista. Det kommer att bli en intensiv fredag för att sedan inte sova en blund då jag återigen jobbar natt... Jo en sak till har jag ju inplanerat , jag ska ju springa milspåret på onsdag. Det känns nervöst då jag inte tävlat sedan i början av oktober och resultatet kommer svart på vitt visa för mig hur mkt utebliven kvalitéträning påverkat min prestation, jädrans benhinnor nu ska de få en liten kvällsbehandling, kommer lukta jenkatuggumi hela natten här;)
... men det är det värt! Ni andra sthlm- marathon-löpare vad har ni för plan? Är ni nervösa?

Inga kommentarer: