måndag 16 maj 2011

Premiärloppet 2011

Idag så har jag hämtat ut årets första nummerlapp, inför mitt premiärlopp för i år som går av stapeln på onsdagskväll. Jag har inga förhoppningar gällande tid utan jag tycker helt enkelt bara att det ska bli lite intressant att se vad resultatet landar på. Det ska bli skönt att få veta hur jag ligger till även om uteblivna intervaller inte känns som den optimala uppladdningen inför ett milslopp. Men jag ser framemot onsdagen, jag ser framemot löparfesten tillsammans med likasinnade!


Är det någon av er läsare som skall springa milspåret på onsdag tro? -Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Kalle sa...

Jag springer! Har inga stora förväntningar men hoppas på ett positivt formbesked inför maran!
Lycka till och kanske ses vi på onsdag:-)

Anonym sa...

Lycka till! Och njut av stämningen, racet och den vackra naturen.

Lina sa...

Kalle! Det var längessen, hur mår du?:):) Vad kul att du kutar i morrn, då ses vi säkerligen där ju!

Lina sa...

Hempa: TACK!!! Jag ska försöka njuta ;)känner mig bara nervig nu ;)