måndag 30 maj 2011

Nu då?!

Ush, det känns lite konstigt att Sthlm-maraton är över nu... tomt på nåt vis. Jag brukar i och för sig ibland känna så här efter viktiga händelser som jag sett framemot länge, så jag är inte så förvånad. Nu så känns det dock lite mer än vanligt, kanske på grund av den jobbiga uppladdningen och all anspänning innan. Fast jag har ju mitt stora mål för i år faktiskt fortfarande framför mig, Berlin marathon! Så dags att städa hemma nu, städa bort alla Sthlm-marathon- prylar som ligger slängda överallt och ta nya tag! Hoppas att jag inte får oväntat besök, min lilla 35 kvadratare ser ut som en riktig sjukstuga(läs bombnedslag). Men jag var desperat, jag provade allt i en salig blandning;)


Just nu så är jag såklart grymt sugen på att springa en sväng redan ikväll i finvädret, bara för att "jag inte får". Nu måste jag vila ben och framförallt fötter från löpning ett par dagar. Jag har tänkt att springa rätt lite nu i två veckor framöver, köra lite mer alternativträning i stllet. Men Hässelbyträningen på lördag vill jag dock inte missa så det kanske får bli mitt första löppass!

1 kommentar:

Ingmarie sa...

Ta det lugnt! Och läs mitt senaste inlägg. ;-) KRAM