fredag 27 maj 2011

Godmorgon!

God morgon finaste bloggläsare/ vänner! Ni ger mig styrka!




Min fot känns bättre idag än igår. Den är inte helt bra, absolut inte, men bättre! Jag hoppas att den ska fortsätta att rehabilitera sig så här, 1 dygn kvar! Kom igen!!! Kom igen!!!! Jag gör allt nu för foten kan jag meddela. Är ju som ett heltidsjobb detta! Tur att jag sedan länge sett till att vara ledig idag. Att sitta och dricka kaffe med en varm filt runt mig och foten i iskallt fotbad är en spännande sysselsättning;)



6 kommentarer:

Kalle sa...

Skönt att det har blivit lite bättre! Hoppas vi ses imorgon:-)
KRAM!
/Kalle

Sofie RW sa...

Oj men har det varit så illa. Stackare. Hoppas att foten är springbar imorgon.

Roligt att träffa dig idag! Supersöta du!

Fredrik sa...

Hallå!

Hittade in här när jag kollade runt bland olika tränings- och löparbloggar. :-)

Såg att du har hund så jag tänkte passa på att tipsa om en löptävling där man har med sig hund. Värmlands Hundmil i Storfors i september, hemsidan är www.varmlandshundmil.com och det är 5km och 10km :-)

Hoppas att din fot blir bättre, det måste vara otroligt jobbigt!

//Fredrik

Anonym sa...

va rädd om dig!

// LIna

Lina sa...

TACK ALLIHOP!!!!

Lina sa...

Fredrik: Hehe...mina hundar är ganska små, ;)men kul evenemang!!