måndag 23 maj 2011

Marathonveckan

Idag är det som sagt måndag, inte vilken måndag som helst, utan första dagen på marathonveckan. I helgen blev jag alldeles nervös när jag tänkte på att det bara var en vecka kvar till Stockholm marathon. Jag sprang 17 km terräng i lördags och har efter det vilat. Nu gäller det att göra det bästa jag kan utav denna vecka. Sova lite extra och inte planera in så mycket saker/möten. Maj har varit en hysteriskt intensiv månad för mig på flera plan så nu måste jag hitta lugnet, stressa ner och börja se framemot loppet. Det kommer att bli kul, det finns inget att oroa sig för. Man vet ju aldrig hur ett marathonlopp kommer att bli innan men en sak vet jag, och det är att JAG kommer att göra det bästa av situation oavsett, jag litar på mig själv till 100% och jag ser framemot löparfesten! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att bli kul på lördag!
Jag har också haft mycket under maj!
Kram och lycka till!