måndag 1 februari 2010

Komma igen

Förra veckan vill jag inte ens tänka på. Vad tråkigt det är att vara sjuk! Hatar att bara "dega" runt hemma och sitta i soffan..TRÅKIGT! Vill pressa kroppen , få upp pulsen, känna hjärtat banka snabbt, sen efteråt så sitter jag gärna i soffan;)
Nu ska jag snart kila iväg på ett extremt lugnt pass och se hur kroppen svarar. Lite ont i halsen har jag men ska verkligen ta det jätte jätte lugnt! Det spelar ingen roll hur många som springer om mig i dag, inget kommer få mig att ryckas med :)....hoppas jag ;)

4 kommentarer:

Andrea sa...

Hej!
Såg att det var "stenåldersträning" i Runners. Kanske är något för dig?

Pernilla Hult sa...

Hoppas Du fick en bra löptur!

Lina sa...

Andrea: Bra tips;) ska köpa och kika=)

Lina sa...

Pernilla: Ja den blev kort men bra :)