lördag 27 februari 2010

Lite shopping

Idag så har jag varit i Solna centrum med världens bästa Sofia!
Jag fick med mig en liten påse från Teamsportia också, en träningstopp och byxor, lägger upp bild sen :)
Idag så ska jag fira min födelsedag i efterskott hemma hos mamsen! Det blir en lugn kväll, jag ska gå o lägga mig tidigt.

På måndag så ska jag nämligen lämna in en ny uppsats, så i morgon så ska jag fokusera på den, och träna lite. Jag hinner dock tyvärr inte åka på TSM :( Trist, för jag är tsm-sugen. Men långpass får det bli på måndag eller tisdag istället!

det har varit i hektisk vecka i skolan, nästa vecka så hoppas jag att det blir lite lugnare!

7 kommentarer:

Dea sa...

Jag var i Solna och köpte ett nike linne (lila) och ett par träningsbyxor till knäna förra helgen. Får se om vi har köpt lika :)

Pernilla Hult sa...

Shopping är roligt! TeamSportia har bra utbud och vettiga priser.

Ousa sa...

SV:Det är riktigt bra med löpband. "Källaren" är dock smeknamnet på de gym jag är medlem i. Fast de kanske du förstod? :) Hade gärna haft ett eget band i min egna källare, de hade varit riktigt lyxigt.

Lina sa...

Andrea! jaa jag köpte dock inte nike, men däremot träningbyxor till knäna;)

Lina sa...

Pernilla: Shopping är grymt roligt!!! :)

Lina sa...

Ousa: jaha jag trodde det var typ förening där du bor :)

Lina sa...

föreningen skulle jag skriva ;)