söndag 7 februari 2010

Återhämtningsmellis


Vet ni vad? Jag har precis stretchat till lugna favoriter och sitter nu med en skål frukt&bär-sallad och återhämtar mig från en 6-kilometersrunda! :):):) Jag hade tänkt att vila idag trots att jag känner mig mycket bättre. Men när jag satt försjunken i skolböckerna och såg solstrålarna som sipprade in i lägenheten, hörde smält is som droppade på fönsterbläcket så beslutade jag mig för att en Extra-vilo-dag kändes rätt menlöst. Jag kände mig ju frisk i kroppen det är bara hostan som inte riktigt givit med sig. Det blev 6 km ren lycka. Nu är jag tillbaka taggad till 1000:):):)

4 kommentarer:

Miranda sa...

Åh vad kul! Jag förstår dig, hur man kan sitta still en sån här vacker dag?!

Unknown sa...

Ålrajt! Underbar dag att ge sig ut! Hade lite betongkeps själv, men suget var det inget fel på! Skönt när sjukdomen släpper! Good job!

Lina sa...

Miranda: Eller hur, springa när solen skiner är aldrig fel :) Man måste ju passa på :)

Lina sa...

Magnus: Ja verkligen skönt att vara frisk igen :) Nu jäklar ;)