torsdag 11 februari 2010

TORSDAG

Jag har haft en del att stå i, jag har jobbat tisdag och onsdag och pluggat ganska mycket på övrig tid. Igår kväll var jag i och för sig i simhallen också och körde lite intervall-simning, riktigt skönt! Idag så har jag varit i skolan på förmiddagen. Efter lunchen som jag åt när jag kom hem så tog jag och hundarna en powernap på typ en timme, det var riktigt skönt. När alarmet ringde så var det dags för löpning. Vid Solna station så mötte jag upp Michel och en annan jobbarkompis Gulfaz, som sprang med oss för första gången. Totalt så blev det ca. 13 km för mig idag, vilket jag är nöjd med! Det var väldigt kallt ute, och jag hade klätt mig lite för tunt, men det vara en härlig runda ändå!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Att du var en fighter hade jag förstått, men detta... Imponerande om än dumdristigt! MITT problem är att jag troligen gjort/kommer göra likadant! Grymt jobbat!

Lina sa...

Magnus: jag antar att denna kommentar gällde maran08 :) Ja jag är inte den som ger mig när jag väl bestämt mig, ska det va så ska det va :):) :)

Karin sa...

Ja det har du verkligen rätt i, att man lär känna sin kropp mer o är mer vaksam på varningssignalerna. De enda lopp jag sprungit är Göteborgsvarvet -09 och Tjurruset -09, annars har jag aldrig sprungit något sånt. Ska bli så kul:) Kommer säkert att be om tips framöver:)
ha det gott så länge
kram