måndag 22 februari 2010

21 -c

Är detta något slags skämt?
21 minus och jag som planerat att springa ett långpass ikväll!
Det får bli att klä mig varmt helt enkelt. Helly Hansens-skidvantar, dubbla underställ, tjock skidmössa, benvärmare osv.
Jag hinner inte med långpass någon annan dag så det är bara att ge sig ut, med rätt kläder så;)
Jag har jätte-mkt skol-grejjer att fixa också, men jag hann som tur var med rätt mycket i helgen. Nu sitter jag med en kompletterings- uppgift pga att jag missade ett seminarium när jag var sjuk. Denna vecka kommer inte bli att leka med...MUCHO!!

6 kommentarer:

Dea sa...

Det är verkligen jättekallt ute men vackert att titta på från skrivbordet.
Jag blir hemma idag, gick till Brommaplan och tänkte ta en buss till Solna men efter 30 min i kylan gav jag upp.
Hoppas att träningen går bra senare, förhoppningsvis så blir det lite varmare.
Kramis

Pernilla Hult sa...

Långpass nu?? Klä Dig ordentligt bara. Var rädd om luftrören! Heja Lina!!!

Staffan sa...

Ta det försiktigt i kylan, jag sprang 25km igår i "bara" minus 14 grader och det var ingen barnlek, se bloggen. Jag höll ganska god fart och det blev ganska flåsigt och ansiktet är ju svårast att skydda från kylan. Jag kunde inte prata ordentligt när jag kom hem så frusen var jag i ansiktet.

Ta det lugnt i kylan!

Lina sa...

Andrea: Näe, det känns inge vidare att ta sig någonstans med SL dagar som dessa!

Lina sa...

pernilla: Jag klädde mig jättebra, lager på lager :)

Lina sa...

Staffan: jaa det är kylan i ansiktet som är värst tycker jag! Det tog ett tag att tina när jag kom hem:)