torsdag 18 februari 2010

I LOVE RUNNING!


Idag så har jag pluggat som sagt och sen så kom mitt träningssug på eftermiddagen. Jag hade redan planerat och gå och "pumpa" magen, tips på en bra bål-övning hittar ni förövrigt på Andreas blogg.
Efter att ha pressat magen och ryggens styrka ordentligt så såg jag att SATS äntligen, äntligen, bytt ut de gamla löpbanden! Vilken lycka :) Jag tänkte såklart att en liten återhämtningsjogg aldrig har skadat. Jag började i ett lugnt tempo men efter 3 km så ville kroppen mer. Jag fick sådant "kut-sug" att jag bara inte kunde ligga kvar på det tempot, så det blev intervaller, härliga sådanna :) Efteråt så stretchade jag länge och masserade benen... faan vad jag älskar löpning!

10 kommentarer:

Sofie RW sa...

Låter härligt! Kut-sug, hihi.

Miranda sa...

Håller med till 110%!!

Petra sa...

Harligt - bra jobbat! Jag ler ocksa at det pahittade uttrycket 'kut-sug'!:)

Pernilla Hult sa...

Nya band - ååå vad roligt! :)

Lina sa...

Sofie: Hehe jaa det är verkligen skönt när man får den där känslan! :)

Lina sa...

Miranda: Haha ja det har jag förståt! ;)

Lina sa...

Petra: Tack! Haha ja ett riktigt kutsug måste man ju få ibland :)

Lina sa...

Pernilla: japp, inte en dag för sent! :)

Anonym sa...

Å vad härligt! Visst är det underbart när det bara tänder till i kroppen! Ha en skön helg :)

Lina sa...

Annie: ja visst är det, de tillfällena måste man ta vara på:)