tisdag 27 juli 2010

Vilodagar...

...kan vara riktigt lugna eller också riktigt intensiva. Idag så har jag en "vilodag" men jag gör allt annat än vilar; jag städar, tvättar, packar, tvättar hundar, klipper klor osv osv.
Men jag vilar benen i alla fall och imorgon så planerar jag att springa en längre distans igen. Jag brukar ha nästan exakt en vecka mellan mina långpass, som jag förövrigt verkligen har fått in en bra rutin på och kör en gång i veckan och har gjort sedan maran! Wihooooo! ;)

Nu så planerar jag långpass i morrn, och senast jag körde långt var i fredags.
Men det borde vara lugnt! Jag kände knappt att jag sprungit senast förrutom ökad aptit, så jag tror att jag återhämtade mig ganska snabbt.
Anledningen till varför jag kör redan imorrn är för att jag har så mycket att fixa med innan jag drar på Lördag, till Spanien.
3 dagar kvar till semester! :) :)

Inga kommentarer: