onsdag 21 juli 2010

God morgon!

Titta vad som sitter på mitt kylskåp! Bilderna kom igår som jag beställt från marathon foto! Kanske lite ego att ha bilder på sig själv men ibland måste man få vara lite ego så de får hänga där ett litet tag i allafall :) Jag blir dock galet sugen på att ge mig ut på en runda nu på en gång! Men en arbetsdag väntar, Jag får hålla mig tills i eftermiddag, då jag kommer att göra löparvägarna osäkra runt kungsholmen, i ett löppass med min "socionom-klass-kompis" Andrea!

3 kommentarer:

Dea sa...

Vi ses snart! Vädret verkar ju bli grymt!
Inge jante här för tusan :) helt rätt!

Miranda sa...

Fint!! :)

Pernilla Hult sa...

Låt andra tycka det är ego i såna fall.. Det är väl bra motiviation att se sig själv på fina bilder när man gör något man blir glad av! :)
Låt dem sitta där ett tag och bli insoirerad!