fredag 16 juli 2010

Vad ska jag göra i helgen egentligen?;)

Det är "Att göra-listor", resorb-drickande, Vitargo kolhydratladdning, reducerad träningsmängd under den gångna veckan med mera med mera. Varför???

Jooo för det är Visingsö, det är löparvänner, det är grillning, det är bad, det är cyckling, det är övernattning och det är Ultra som nu väntar.
Och jaaa jag är såå förväntansfull! Detta kommer säkerligen att bli en helg helt i mitt tycke. Kameran kommer att gå varm kan jag lova! Bloggandet kanske får kanske ligga på hyllan, men jag ska dokumentera allt sen!!:) Detta ska bli mycket spännande och jag kan avslöja att detta förmodlingen är början på någonting stort i löparkretsarna;)

Om jag är rädd för distansen? Nej faktiskt inte. Jag tänker på ordspråket " Hinder är det du ser när du tar ögonen från målet" :)

Kläder? Nathan camelback, craftshorts och världens bästa linne! Linnet är förövrigt en riktig"fula ankungen- story."
Någon som minns detta fantastiska linne som jag hade under sthlm marathon?



Linnet som jag köpte på en Nike-utförsäljning för någon hundring som jag upptäckte i garderoben dagen innan maran onavänt med lappar kvar, trots att jag härjat runt i Solna centrum på jakt efter ett passande maralinne. Linnet som jag köpte utan att prova bara för att det var billigt i storlek Large. Linnet som senare visade sig vara en succe´. Specialfunktionen för ipod var dessutom hur bra som helst. Jag hittade ett likadant av en slump på Stadium häromdagen, så jag köpte en till!! Kostade 200 kr bara på rea, 550 innan rea, vilket kap va??!!Linnet fick under maran ett hål i sig från nummerlappen så jag blev överlycklig när jag snubblade på detta linne igen!!! :) Sååå utan tvekan så blir det detta linne! Ojoj.. nu rinner tiden iväg.... ska sussa, upp vid 05:30 imorrn, inte en tid o leka med! :)

NATTI NATTI! :)



1 kommentar:

Vilhelmina sa...

Ha det så trevligt! :)