lördag 10 juli 2010

"All-inare"

Nu så har vi sprungit Ursvik all in! !!
Det var närmare 50 stycken äventyrslystna löpare som idag gav sig på utmaningen, att ta alla distanser i Ursvik! Ett äventyr och en utmaning utan dess like.
Första banan som avverkades var 15 kilometer-spåret, även kallat Ursvik Extreme, en riktigt tuff och backig rackare. Där så tog vi det rätt lugnt och jag höll sällskap med härliga Suss. Efter det så sprang vi el-ljus-femman, som förövrigt enligt mig är det bästa spåret i hela Ursvik! Sen så var det lunch, En macka, massa vatten och Gatorade sportdryck som sponsrade Ursvik- all-in-dagen. Sen så var det "bara" 17.5 km kvar, milen, lätta femman och 2.5 km-spåret. Även dessa betades av, spår efter spår. Folk var så härligt taggade. Vissa drog vid lunch och nöjde sig med de 20 första, andra var fast beslutna om att klara hela distansen.
Det sägs att delad glädje är dubbel glädje, tänk er då att få dela detta med 50 andra!
Kort och gott, det var en fantastiskt härlig dag med likasinnade! TACK ALLA och var stolta över er prestation idag, terräng är inte att leka med! :)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Shit (på ren svenska) vad duktiga ni är! Jag körde Musköloppets 10:a och kände mig närmare döden än nånsin i hettan! Snyggt jobbat alla som överhuvudtaget tog ett steg igår!

Anonym sa...

Hej Lina! Vad kul att vi träffades igår!
Kul att du kom till mig, vad söt du är!
Vad duktiga ni är som sprang all in!!
Jag kom hem jättenöjd med mina 21km :)
Hoppas vi ses igen.... snart!
Jag har länkat dig.
Kram på dig.

Lina sa...

Magnus:
Jaa hettan gör verkligen sitt! Fast det blev lite skugga under träden i Ursvik!

Coyntha: Hej!! Det var jättekul att träffa dig också!!:) 21km är också jättebra! Det var ju terräng dessutom! Jaa vi kommer nog att ses snart igen, jag ska länka till dig också! KRAM!!!

Kalle sa...

Tack för igår Lina! Vad starka vi var i värmen;-)
... och vilken succé det blev!
Ps. Magnus!: Har själv sprungit Musköloppet i stark hetta och förstår dig helt;-)