tisdag 1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR!!!

Jag hade världens mysigaste och härligaste nyårsafton i går! Hela dagen var så toppenbra!
Långpass, shopping, god middag och roliga spel senare under kvällen med underbara personer!
Jag har tidigare alltid känt mig lite stressad inför nyår och haft så höga förväntningar. Samtidigt som att jag alltid känner mig lite begränsad då jag inte vill lämna hundarna ensamma...
Men nu har jag taggat ner när det gäller nyårsafton och totalt ändrat mig.
Hänger man bara med de människor som man står nära och får skåla in det nya året tillsammans med de så blir det som mest lyckat. Så enkelt allt blev helt plötsligt?! Krånglar man inte till saker i onödan ibland?!
Jag hade verkligen en toppenkväll!
Idag, den första dagen på 2013, väntar en riktigt fixar och donar-dag, bland annat ska jag nu boka resa och hotell till PRAG. Mitt första bokade och inplanerade lopp för 2013 är nämligen PRAG HALVMARATHON!!  Det ska bli sååå kul! Har ni sprungit det loppet? 
Hoppas att ni alla hade en fantastisk nyårskväll igår!!

Inga kommentarer: