fredag 4 januari 2013

God morgon!

Okej, det tar emot lite att skriva "God morgon" klockan 12 på dagen. Det är ju lunchtid vanligtvis ju.
Jag är ju egentligen en ganska morgonpigg människa och det har aldrig hänt, på en helg, att Daniel har vaknat före mig. Jag är ofta uppe lååång tid innan och har jag inte hunnit klämma en mil i löparspåret så har jag åtminstone klämt 2 koppar kaffe. (ush vad klämkäckt det där lät) ;-)
Aja. Frukosten brukar jag invänta. Jag tycker om att äta frukost tillsammans. Det är mysigt. Ofta så brukar jag dock bli rätt så hungrig och mitt tålamod att "vänta in D" brukar sina  efter ett tag så då bullrar jag lite extra i köket så brukar det lösa sig... hoppas han inte läser bloggen nu bara.... hihi ;-)
Hur som helst jag satt uppe med ett litet projekt sent igår så att ta sovmorgon var helt behövligt!
Nu ska jag iväg och spa:a. Fast inte på ett "riktigt spa". ;-) Utan det är jag och mamma som sedan ett tag tillbaka planerat in ett hemmaspa! Lite som en ny-kick inför 2013! Hon är också ledig idag och detta ska bli så mysigt!! Nu ska jag bara packa väskan med alla spa:iga prylar som otåligt står och väntar i badrumsskåpet! ;-) Wooohoo! Vilken dag vi ska ha!

Inga kommentarer: