fredag 18 januari 2013

God morgon!

Sitter på bussen på väg till jobb. Gårdagen var galet intensiv och jag hann knappt kolla iphonen... än mindre blogga. Höll en slutpresentation på skolan och lyssnade sedan på andra föreläsningar löpande under dagen. Direkt efter detta åkte jag till sats och mötte min vän Sofia för pulsspinning. Det gick inte alls bra. Kroppen svarade inte i överhuvudtaget och jag kunde omöjligt kicka igång kroppen eller få upp pulsen...hm..att träffa Sofia vägde dock upp det hela och efter träningen pratade vi bort ett par timmar på café cino. Nu är det sista rushen innan jag åker till Mexico. Det ska bland annat vaccineras,tvättas,packas, jobbas , gosas med hundarna och mycket mer. Träna ska jag såklart också göra, på bästa, möjliga, effektiva sätt! Snart värme och sol! Känns extra gött att tänka på nu när jag sitter och småfryser på bussen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter underbart med resa!