söndag 20 januari 2013

Tävling innan avresa!

Hej kära läsare! 
Jag har fullt upp med att packa här hemma och snart bär det av till MEXICO!!!!! Det ska bli underbart!
Innan jag åker tänkte jag slänga ut en liten tävling, i samarbete med apoteksgruppen, till er där ni har möjlighet att vinna dessa burkar med vitaminer. 

"Apoteksgruppen Omega-3 forte är fiskolja i kapslar med hög koncentration av de viktigaste omega-3-fettsyrorna EPA och DHA. En tablett om dagen bidrar till ett hälsosamt hjärta och håller blodfetter under kontroll, två tabletter bidrar även till att bibehålla hjärnans och synens funktioner. Omega -3 är även viktigt för gravida för att fostrets hjärna skall utvecklas normalt. I maten finns omega-3 främst i fet fisk. För den som sällan eller aldrig äter fet fisk kan det vara bra att ta omega-3 som kosttillskott. Dagsbehovet ligger på 1000 mg fiskolja, vilket motsvarar en kapsel.

En tablett av Apoteksgruppen Multivitamin Kvinna ger ett allsidigt tillskott av nödvändiga vitaminer, mineraler och antioxidanter för kvinnor i fertil ålder. En tablett innehåller tolv vitaminer och tio mineraler, bland annat, järn, krom och folsyra. Järn behövs för att blodet ska kunna transportera syre till kroppens olika vävnader.
Gravida har ofta ett extra stort behov av järn. Folsyra är viktigt för kvinnor som vill bli eller är gravida för att fostret ska utvecklas normalt under graviditeten. Mineralen krom bidrar till att hålla blodsockernivån på en stabil nivå och därmed minska sockersuget. Tabletten innehåller även zink, c-vitamin och selen för immunförsvarets normala funktion.

Apoteksgruppen Performance innehåller nio vitaminer och tre mineraler, bland annat vitamin B5 som bidrar till en normal mental prestationsförmåga och zink som bidrar till en normal kognitiv funktion. Dessutom innehåller en tablett vitamin B2, B3, B6 B12, folsyra, vitamin C samt magnesium som bidrar till att minska trötthet och matthet. Tabletten är sockerfri och finns i smaken apelsin"

Om ni vill vara med i tävlingen mejlar ni mig en beskrivning av något av era härligaste tränings-semester- minnen. Senaste söndagen den 27 Januari vill jag ha erat bidrag! :) Jag kommer att lotta ut två uppsättningar.
och jag ser framemot att läsa om era härliga minnen! :) Mejla till traningsblogg@gmail.com
Lycka till! Nu ska jag fortsätta packa! :)

Inga kommentarer: