lördag 5 januari 2013

2012, mitt första helreggande år!

Jag började skriva upp min träning på jogg.se i mars 2011.
Det innebär att jag nu efter 2012 för första gången kan få se en årsöversikt över hur det gångna året har sett ut. Jag kan därför nu konstatera att jag har tränat i 397 timmar under det gångna året! :)
Nära 400! Egentligen vet jag dock att jag egentligen har kommit upp över 400 då jag simmade en hel del i sommar utan att regga det. Yey!
400 timmar är mycket för mig tycker jag! Drygt en timme om dagen i snitt ju! :)
Lite styrka ser jag dock att det blev i år men ändå mitt snabbaste år... 
Under den "övriga träningen" som innefattar bikramyogan, har jag i och för sig tränat ganska mycket styrka. Jag tänker inte på yogan som styrka då jag främst är ute efter att bli rörlig och spänstig men när jag tänker på det så får man ju faktiskt mycket styrka på köpet i övningarna! :)
Eftersom jag har reggat hela förra året så kan jag ju nu framöver göra en jämförelse månadsvis under hela 2013. Rätt kul och sporrande! 
Vilket år! Jag måste säga att jag känner mig nöjd när jag läser dessa siffror!

Inga kommentarer: