fredag 4 januari 2013

Inne-sittar-dag

Att jag sprang i morse hade jag nästan glömt när jag stegade in på affären vid 18:30 i kväll. 
Efter löparturen med Minna i morse hade jag tillsammans med henne suttit inne i mitt lilla mys-kök och fifflat med en skolgrej framför datan medans timmarna flög iväg. När jag har suttit hemma och inne så där en hel dag så känner jag mig lite smått vimmelkantig när jag väl kommer ut i civilisationen... Hade ingen vidare matinspiration heller mer än att jag ville ha mjölk till kaffet...? Det slutade med att jag, utöver mjölken, kom hem med massa grape-frukt och apelsiner. Ett bra val så här i efterhand för de smakade kanon, men det blev en rätt fruktig middag om man säger så :-)
Just för att jag kände mig så "konstig" som varit inne hela dagen så gav jag mig ut på ytterliggare en löparrunda efter besöket på hemköp och därefter tog jag även en långprom med hundarna. Det kändes riktigt bra! Nu, senare under kvällen, fastnade jag dock i ett annat projekt som jag fifflar med och jag känner mig återigen lite vimmelkantig efter lång tid framför datan... nu blir det dock ingen prom eller löpartur... nu är såklart sängen det enda rätta! klockan är snart halv 2!  :) Är faktiskt RIKTIGT trött nu när jag känner efter... ögonen går i kors.... natti!


Inga kommentarer: