söndag 30 december 2012

Nyårsafton i morgon

Japp så är det! 
2012 har varit ett roligt år på många sett, flera roliga resor, utbildning i MI, snart färdig socionom och en överaskande ny milstid trots att jag bara sprang två milslopp. Yey! Jag har gillat 2012!
Visst har man haft några "downs" men i sin helhet så har jag varit tillfreds med det mesta!  
I morgon  firar jag därför 2012.
Tanken som jag har är att börja dagen med en långpanna följt av ett par timmar i stan med en av mina bästa kompisar, Sofia. Vår förhoppning är att hysterin  kring mellandagsrean har lagt sig samtidigt som att det finns mycket snygga grejer kvar. Hoppas!  
Kul kommer det att bli i vilket fall! 
Just nu sitter jag och filar på min första "träningsetapp" inför 2013.
 Under hösten har min träning känts ostrukturerad till och från och jag har aldrig riktigt fått till det precis så som jag egentligen har önskat. Därför satte jag ett datum nyligen. Den 1:a Januari. Då blir det en nysatsning! Det har fått vara lite "huller om buller" och "hur som helst" nu ett tag. 
Min första träningsetapp som jag ska ge mig på är tre veckor lång.  
För dessa tre veckor ska jag ha en plan.
 Vanligtvis skulle jag välja 4 veckor... men denna gång passar 3 bra...för att *virvertrumma*.... jag åker till MEXICO den 21:a Januari!! :-)

 Bara en sån sak som att få springa med glajjor och linne! :) Det blir en bra belöning efter första etappen! :)

2 kommentarer:

föräldrafitness sa...

Vilket år! Och vilken bra tid!
Jag hade som mål att klara milen under 40 min men lyckades inte hela vägen.

Gott nytt år!

Lina sa...

Tack!! Då har vi samma mål, du och jag, för 2013 då? :) GOTT NYTT ÅR!!