onsdag 9 januari 2013

Det känns...

Goddagens!
Jag jobbar i dag också och sitter just nu på mitt "favvo-hak"och sörplar på en kaffe efter lunchen. Jag känner mig trött idag. Jag tror delvis att det beror på vintern men även på mina senaste dagar av träning. Jag har inte haft en hel dags vila från träningen på över en vecka och det känns nu! Dessutom har jag ju kört lite dubbelt; jobbat heltid, pluggat inför en redovisning nästa vecka, tränat och fifflat med några roliga sidoprojekt. Jag vet att jag ligger efter med ett par mejl från fina läsare också men så fort jag får en ledig dag så ska jag sätta mig ner och svara. Jag gillar inte att prioritera bort saker som jag gillar men ibland måste man inse att det är svårt att få ihop allt och vara ödmjuk inför sig själv.


Nu till våren så ska jag för övrigt läsa en väldigt intressant utbildning, vid sidan om ett jobb som troligtvis kommer att ge en hel del avtryck på mitt bloggande! :-) berättar mer när jag inte sitter på ett lunch-hetsigt café'! Ciao!!! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: