tisdag 1 januari 2013

Oh yes!

Jag har nu kutat min första runda år 2013.
Det kändes faktiskt nästan lite vårigt ute.
Vårigt kanske är att ta i men det var milt, inte kallt och bäst av allt; barmark mestadels.
Därför åkte "keppan" på istället för mössan. Jag gillar snö men ska man springa så föredrar jag helt klart barmark. Hehe... lyckades springa förbi tre pizzerior och de var överfulla och de som satt där inne såg ganska  så bleka ut! "vad skönt att jag drack så lite" tänkte jag då nöjt! ;-)
1:a Januari! Pang så var nya året igång! Med utmaningar, mål och löften för många.
Just nu florerar det verkligen en rad utmaningar här och där, särskilt  i"träningskretsarna", vissa ska träna varje dag under hela Januari och andra ska skippa sötsaker helt och hållet i allt från en månad till 100 dagar. Just den där sista utmaningen, att avstå från sötsaker, lockade lite men samtidigt 100 dagar...Det är sjuuukt länge utan en endaste liten lakritsbit! ;-) hm... njaaa.. 3 veckor har jag dock bestämt mig för! :-)

Inga kommentarer: