onsdag 21 september 2011

Vart är min motivation?

Jag har försökt att tvinga mig själv idag till att sitta och plugga i min nya arbetshörna. Trots att jag tycker att den är fantastisk, (min nya hörna alltså) ;) ... så undrar jag vart i fasiken min motivation och energi är? Här i hörnan har den i alla fall inte varit...

Jag tror att min motivation och energi helt enkelt tog ett tidigare flyg till Berlin. Jag tror eller hoppas att den finns där och väntar på mig när jag behöver den som mest...;)
Fast...en sväng till löplabbet (världens bästa affär) fanns det dock motivation och energi kvar till... cyklandes i spöregn dessutom ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Ousa sa...

Åh, jag blir så pepp av att läsa om dina planer inför Berlin. Hoppas allt går som du önskar och att du uppdaterar här. Så vi som inte kan va på plats får uppleva löparfesten! =)

Lina sa...

Ousa: Heeje! Kul att ses i lördags! :) Jag ska absolut försöka uppdatera här...börjar bli riktigt nervigt nu...:) :):)