tisdag 13 september 2011

Bloggstrul...?

Jag har försökt och mobilblogga 3 ggr, första gången igår...men det går inte?
Blogg-appen avger bara ett felmeddelande vid publiceringsförsök.
Någon som har samma problem kanske?

Idag slog det mig...det är bara 1,5 vecka kvar till Berlin marathon!
Det känns overkligt på någotvis. Jag känner inte alls som jag brukar göra inför ett marathon... jag tror helt enkelt inte riktigt att jag har fattat att jag ska springa en mara snart...
Jag kanske borde dra ner på träningen snart och inta typ "pre-mara-mood"? kanske vila...typ sova mer?

Lägligt nog har jag en stor examination i skolan på förmiddagen på fredagen, ett par timmar innan flyget går... SUCK!!! Det känns något tungt! Ska bland annat hinna hålla ett föredrag på förmiddagen i 45(!!) minuter! Riktigt dålig tajming! I mitt huvud kommer det bara finnas löpning då, är smått orolig för mitt fokus... Hur ska jag kunna babbla om annat då???!

Det känns hursomhelst mäktigt att få springa Berlin marathon...och spännande!
Första loppet utomlands! Jag ser framemot det!

1 kommentar:

Staffan sa...

Jag har haft problem med att sidan varit otroligt långsam att ladda idag. Lycka till på maran!!