fredag 16 september 2011

Follow me!

I morgon så är det dags för Stockholm halvmarathon. För tredje året i rad så kommer jag att springa som farthållare. Saknar Michel, vi brukar ju göra detta tillsammans. Kom igen nu Micho, flytta tillbaka till Sthlm! ;)Fast jag vet bland annat två andra trevliga farthållare som springer, Thomas och Ousa. :)
Som det ser ut nu så startar jag i startgrupp E och springer på 2 h. Jag hoppas att jag träffar några av er läsare i morgon, kanske gör vi sällskap under loppet! :)
Springer ni i morgon?

5 kommentarer:

Thomas sa...

Men då ses vi i startfållan i alla fall :-)

Anonym sa...

Ja jag kommer. Vi ses där!! Kram

Anonym sa...

Jo, jag tänkte prova på att vara farthållare också :)

Ousa sa...

Det stämmer vi ses idag! Verkar bli bra väder. =)

Lina sa...

Kul att se er i lördags!! :)