måndag 19 september 2011

Nu... Så kom den!

...Marathonveckan alltså! Jag kan dock inte helt få in att det är nu på söndag.
Nu på söndag som jag ska springa BERLIN MARATON!!!!
Hela tiden har jag ju tänkt och känt att jag har haft sååå lång tid på mig och helt plötsligt så är det bara dags. Det som var väntat känns liksom nu bara så plötsligt.

Jag har väldigt mycket i skolan denna veckan med examination på fredag innan det bär av till Arlanda. Taskig tajming. Men jag är hel och har inga stukade fötter så det känns ju bra.... allt är verkligen relativt här i livet.;)
Hur jag ska strukturera upp veckan med träning, vila och kost har jag inte riktigt klurat ut. Det enda jag har funderat på är att köra något snabbare pass på tisdag eller onsdag... och dricka mycket vatten, resorb och kokosvatten.


Åh herregud vad nervös jag blev nu, har ska detta gå egentligen?!! Pirrar som jag vet inte vad gör det i kroppen!

-Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Träna Med Matilda sa...

Det kommer att gå galant, tummen upp för dig som tar dig tid att träna inför ett marathon!

Träna Med Matilda sa...

SVAR: Ja det var ett bra pass, trodde att jag skulle få träningsvärk. Men det har inte kommit ännu... :/ Ville ha träningsvärk!