fredag 9 september 2011

Tagggad?

I morgon så är det alltså dags för ett milslopp igen.
Jag tycker att det är lite konstigt att jag inte känner samma nervositet som förra veckan inför tjejmilen...men det känns skönt att inte vara så nervös, att inte slösa min energi på det nu innan. Jag tycker ju att det är kul att springa lopp med likasinnade och det hjälper inte att jag hundra gånger innan funderar och blir nervös över hur det ska gå.
Finns farten i kroppen i morgon så finns den. Om inte så kan jag ju inte göra annat än att hantera det på ett bra sätt.
Dessutom så känns det hur som helst som en bra genomkörare inför Berlin marathon! :)
Några av er som springer kistaloppet i morgon, eller kanske hejjar?

4 kommentarer:

Cattis sa...

varken eller, men jag hejar på dig i mina tankar

Karin sa...

Lycka till imorgon Lina, hoppas det går bra både för dig och D!

Kram
Karin

Unknown sa...

Lycka till idag! Vi kanske ses under loppet :)

Lina sa...

tack fina ni! :)