onsdag 21 september 2011

Gaaaad dääääm!

Om det hade, liksom en film, funnits bakgrundsmusik i mitt liv just nu så hade definitivt en virveltrumma haft ett finger med i leken....
JAG ÄR SÅ NERVÖS! Jag känner mig ofokuserad,nervig och stirrig. Hur ska detta gå?

Jag håller även på att förbereda mig inför eximinationen som jag har i skolan på fredag...blä! Jag har ingen lust alls. Jag har inte tid för sånt där trams ;) Vill bara tillägna mina tankar åt Berlin marathon nu... allt annat känns sekundärt...
Mitt primära tidsmål är i allafall sub3:30 nu på söndag.
Kommer mina ben vara taggade och redo för det tro?!

4 kommentarer:

Träna Med Matilda sa...

Jag håller tummarna för dig, hoppas att vädret också håller i sig! :D

jonna sa...

Oavsett hur det går... I mina ögon e du redan en vinnare! ;)

Lina sa...

Matilda: Tack! Ja vi får hoppas att det inte blir regn :)

Lina sa...

Jonna: jag antar att detta är "min" Jonna som skrivit? Det känns jäkligt tryggt o bra! :) Massa kramar till min sötnos! :)