torsdag 22 september 2011

På g!

Min röda resväska är nedtagen från vinden och nu tänkte jag ägna mig åt att packa en stund... Nu gäller det att ta "rätt" beslut.. Man kan inte vela in i det sista som när det gäller lopp på hemmaplan...


Hjälp! Det är verkligen nära nu mina vänner!
Bara packa, äta, förbereda det sista inför redovisningen i morgon, sova, lämna bort hundar, åka till plugget, examineras,ta flyget.... BAM BAM BAM! Snart är jag på plats i staden där det händer!:)
 - Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

emmyocattis sa...

Lycka till. Berlin maraton står på min todolist oxå... måste bara springa sthlm först 2012, sen ska jag prova berlins snabba bana.

Håller tummarna/Cattis

Ann sa...

Nej nu börjar jag nästan bli orolig!!! Vad gör du? Hur mår du? Hur gick det???

Ousa sa...

Håller med ovanstående. Jag lite orolig att de blev nåt fel efteråt :/ Läste såklart resultat listan och såg att du gjort ett superlopp! Grattis! Hoppas du mår bra.

Lina sa...

Ni är för gulliga! :) Nu har jag uppdaterat. Blev förkyld efter loppet och orkade inte leta upp något internettcafe :)