tisdag 6 september 2011

Soffläge

Hej mina vänner!
Igår kväll var jag på bikramyogan, min fantastiska härliga favorityoga. Herregud vad jag gillart!
En tanke slog mig på vägen hem, att jag någon gång skulle vilja prova att bikramyoga varje dag i 14 dagar eller så. Bara för att se hur vig/rörlig jag skulle kunna bli på så kort tid?! Vad skulle hända i kroppen? Hm, spännande! Vem vet, det kanske får bli en höstutmaning.

Idag så har jag faktiskt varit lite låg, jäkla, förbannade pms-besvär! Förutom att man känner sig där nere och deppig så känns det även som om ens fysiska förmåga blir som förbytt. (Därför är jag mäktigt förvånad över att jag fick till ett bra löppass idag.) Nu så känner jag mig dock bara tung och frussen med magont. Det är två tjocktröjor, mjukisbyxor samt soffläge som gäller resten av kvällen, det är bara chokladen som saknas;) Så, nu fick jag klaga lite också ;)

Jag stötte föresten ihop med Thomas när jag cyklade hem från ett par vänner sent i Söndagskväll. Vi stod och snackade ett bra tag och han berömde bland annat mina löparfoton från Spanien, "så schysst med bilder när man är rätt i steget" sa han...
Därför så måste jag erkänna att jag i det bildinlägget så klart bara la upp de bästa bilderna...;) Här kommer nämligen en bild där man kan ifrågasätta vilken sport det är som jag egentligen utför!? ;) Det ser ganska vingligt ut, skridskor kanske?

1 kommentar:

Ingmarie sa...

SÅ illa ser det inte ut! Ska köra några pass Bikram jag med. Enda "felet" med det är att jag tycker det tar alldles för mycket tid...var går du?