fredag 22 januari 2010

Tusen tack Pernilla för denna fina award! Pernillas positiva kommentarer pushar mig verkligen i min träning! Tack!

Denna för även med sig lite förpliktelser;
1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

1. Jag gråter alltid när jag ser romantiska eller sorgliga filmer och somnar alltid om jag ser tråkiga. Skräckfilmer vägrar jag att se!
2. Jag älskar utmaningar och att överträffa mina rädslor.
3. Jag tycker väldigt mycket om djur, speciellt hundar och har två chihuahuor som betyder allt!
4. Jag vill alltid ha saker att se framemot och vill inte nöja mig!
5. Går på kvällskurser i spanska
6. Jag kan bli jäkligt envis när jag bestämt mig för något.
7. För några år sedan så avskydde jag att springa...!!!!!

Jag har skickat vidare awarden till följande personers bloggar som jag tycker är inspirerande! Magnus, Ousa, dessi, Miranda, Snorkkis, Maratonmia, Hempa

4 kommentarer:

Dessi sa...

Oj! Vad söt du är! :) Ska pula med intressanta fakta lite senare :)

Pernilla Hult sa...

Hihi, vilken rolig läsning! :)

Trevlig helg & löpträning!

Anonym sa...

Skoj! :-) Bockar och bugar för awarden!

Unknown sa...

Hoppla! Är det verkligen mig du menar???
Oerhört stolt och tacksam i så fall. Tackar å lyfter på hatten!
Då måste man också börja fundera på sanningar:-)
Tack igen!