torsdag 28 januari 2010

sjuk

Har blivit sjuk... legat och kurerat mig hela dagen..

8 kommentarer:

Kalle sa...

Krya på dig Lina!
Ps. Finns Sevilla Marathon i planerna fortfarande?

Unknown sa...

Jahaja! "Även du min Brutus..." Ligger också och kurerar mig från en ond hals. Ta det lugnt å krya på dig!

Pernilla Hult sa...

Krya på Dig!
Här är det snuvigt och febrigt :(

Lina sa...

Kalle: Tack!! Jag tror jag får hoppa sevilla, det verkar bli tufft i skolan följande veckor.. så tråkigt...jag vill verkligen! Vad har du för tävlingsplaner för våren?

Lina sa...

Magnus och Pernilla: Krya på er båda två! Själv måste kycklingen jag köpte på lunchen spökat. Har mått så illa!!! Trodde först att det var vinterkräksjukan , men det gick över så fort så jag tippar på matförgiftning! Som sagt krya på er, löpningen väntar på er som en trogen vän till ni blir friska ;)

Kalle sa...

Jag ska faktiskt springa ett lopp redan nästa lördag. Karlstad 6-timmars. Ultra-lopp inomhus på en 200-meters rundbana! Ja, Jag vet! Verkar helt knäppt eller rättare sagt snurrigt:-D
Sen är det bara Premiärmilen som jag har anmält mig till. Ska du springa något lopp i vår? Vällingby Marathon kanske?

Lina sa...

Wow Vad mkt lånlopp!! Karlstad 6-timmars låter minst sagt som en RIKTIG utmaning!!!! Du får berätta hur det gick! :) Jag ska springa så många lopp jag kan! Premiärmilen så kan jag inte tyvärr, tråkigt nog så sammanfaller det med en skidresa :( Vällingby marathon tror jag inte heller... hm..mer milslopp och sen maran och tänkte även köra lidigöloppet tror jag...Dessa är utan tvekan: Milspåret, parloppet, våruset, tjejmilen,hässelbyloppet :)

Lina sa...

STHLM-MARAN Är så självklar att jag glömde skriva med den;)