måndag 11 januari 2010

Tuff Träningsvecka

Idag så har jag och Michel sprungit 1 mil i Ursvik.
Idag så hade jag shorts över mina fodrade löpartights, för att jag frusit lite de senaste löpturerna. Det kändes hur bra som helst! Shortsen är faktiskt "Lager3-shorts" från CRAFT. Jag hade glömt bort de, köpte de på rea på Löplabbet förra året när vintersäsongen var över! Sjukt nöjd :)

Den här veckan så har jag och Michel förövrigt bestämt oss för att satsa lite extra på träningen... Jag är ju ledig ganska mycket och Michel kan ganska fritt planera sina dagar så det är jättebra! Idag under rundan så pratade vi en hel del om kommande tävlingar och vi konstaterade att vi är i mycket bättre "löparform" nu än förra året vid den här tidpunkten på året. Den känslan taggar!!:)
Vi såg en skitsöt skogsmus i spåret också, så liiiten o söt. Jag var till och med tvungen att stanna :)

2 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Man ser så mycket fint när man är ute.. Och nu under vintern blir allt så synligt i snön.

Det här med kläder är svårt.. Men Ditt tips verkade ju vara bra bot mot "is-lår".

/ Pernilla

Lina sa...

Jag rekommenderar det starkt, riktigt skönt med lager på lager!!! Skönt att det bara är shorts oxo så att man fortfarande känner sig lite "friare" i löpsteget!//Lina