lördag 16 januari 2010

Lördag

I morse kl. 8:00 så ringde väckarklockan.
Jag var så trött så jag snoozade till halv nio då jag fick lite småpanik.
Jag skulle möta Michel kl. 9:00 för ett milpass i Ursvik.
Så jag fick skynda mig upp och på med löparkläderna.
Först var det ut på en morgon-rastning med hundarna som gällde och sen fort iväg och jag hann endast dricka ett glas vatten.
Vi båda kände oss lite stela idag, speciellt i början men passet gick bra ändå.
Vi sprang i ett ganska långsamt tempo.
Jag tycker att det passar bra just nu att inte pressa farten så mycket. Vill fokusera på att öka mängdmässigt och bygga upp en riktigt bra grund och sedan när det blir varmare så ska jag börja kvalitet-träna lite mer. Idag så är jag uppe i 49 km den här veckan + två simpass...tuffaste veckan på länge!

7 kommentarer:

Miranda sa...

Inte ens kaffe innan?! Pust, hade jag aldrig överlevt... ;)

Sofie RW sa...

Tror du gör klokt i att bygga bra med grund nu. Snabbfoting hinner man bli sen :)

Unknown sa...

Way to go! Grymt impad :-)

Lina sa...

Miranda:Näe INTE äns kaffe...inte alls ultimat;)

Lina sa...

Sofie: ja jag tror också det, man kan inte förbättra allt på än gång. Måste tänka långsiktigt, det är ju bara januari :)

Lina sa...

Magnus: Tusen Tack!!!

Anonym sa...

Sicken vecka, imponerande!